2016. augusztus 9., kedd

Egy év, egy fél élet 6.rész

Egy ideig mi voltunk a mintapár, és teljes harmóniában éltük a kis életünket. Nem voltam féltékeny soha rá, pedig egy-két alkalommal lehet lett volna alkalmam. Én ennél a kicsinyes féltékenységnél többre tartottam magamat. Sokan csodáltak bennünket, még én is magunkat. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz.
Már említettem a volt barátnőt, na ő kezdte kissé elferdíteni a kapcsolatunkat. Belemászott mindenbe amibe csak lehetett, és azon mesterkedett, hogy szétszedjen bennünket. Az elején ezen csak nevettünk, mert Dávid is úgy állt hozzá. Próbálta távol tartani magától, és tőlem is.
Már novembert írtunk. Novemberben volt mindenki születésnapja. Dávidé, a voltbarátnőé, az enyém. Az ex és a legjobb barátnő azt szerették volna, hogy Dávid születésnapja alkalmából, venne neki rózsát és csokit. Egy hatalmas viccnek gondoltam, de kiderült, hogy komolyan gondolták. Elmesélte Dávid és együtt próbáltuk feldolgozni az elvárást. Végül értelemszerűen nem vett neki semmit, sőt még fel sem köszöntötte. Egy párnap múlva eljött a Dávid születésnapja is. Alig vártam a kis ajándékommal, hogy találkozzunk. Mikor találkoztunk odaadtam neki és mindketten nagyon örültünk. Néhány nap múlva, ismét órán ülve üzenetet kaptam. Az állt benne, hogy találkozzunk a folyosón. Óra közben. Nem gondolkodtam túl sokáig, kikéredzkedtem a mosdóba. Mikor kimentem Dávid már ott várt. Nem igazán értettem miért kellett kijönnöm. Mit akarhat? 
-Szia! Miért kellett kijönnöm? -kérdeztem értetlenül. 
-Szia! Mert unatkozok. Milyen órád van?- kérdezte teljes higgadtsággal. 
-Mi van ha valaki meglátja, hogy kijöttünk, és csak 'lógunk?'-kérdeztem eléggé félve. 
-Nem fog senki meglátni, a tanárok nem szoktak ilyenkor járkálni.-mondta, miközben közelebb lépett. Ekkor egy váratlan pillanatban, már csak arra lettem figyelmes, hogy még közelebb lép, és gyengéden megfogja a derekamat. Akkor már tudtam mi fog következni. Meg csókolt...

Ha tetszik amit csinálok like a facebook oladlamat is:https://www.facebook.com/palmaniaa/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése